mouseychuu:

you guys know what’s better than yaoi hands

image

PROSTHETIC YAOI HANDS

作成者
作成者

frecklesandstitches:

So with my hair not being the right length anymore, I moved my horns method to the magnet theory. Which works wonders.

The trick is to use really stronger magnets, but you have to be careful what kind you use. If you just use normal magnets, it messes with your head and give you migraines; and can even damage your wig.  So the kind I used were “Sew-Ology Fasteners” and they are magnetic snaps. Two pieces that clip wonderfully together. What you do is locate where you want your horn to be exactly and the magnets have prongs you just poke through the cap under the hairs. Like a brass you poke through paper and flatten the two pieces down. They don’t poke your head and they are not uncomfortable! With my new wig I bought and chopped up, it makes things easier. (I promise you it’s not so small looking in person.) Then poking the other piece into the horn, I added fusion glue onto the progs and re-poked the piece into the horn, let it dry, and then just clipped the horn on and it stays! You can turn the them carefully if they aren’t straight. Definitely easier and cleaner, I can just unfasten the magnet and use it on another wig, or different horns! 

作成者

urbanmemefitters:

this kid really wanted to buy weed from me

作成者

azure-takai:

…..Uhhh, So I got bored and did this with my Levi Figma. Lol ((sorry for the shitty quality, IPod camera sucks ;;;;;))

作成者

starllex:

when your mom is yelling at you to do more chores while you’re doing chores and you’re there like 

image

作成者
criedwolves:

picked up some of my nanami stuff today! (i forgot to tuck in my shirt and nothing is ironed lmao) still have to paint the shoes, style the wig, make the hair clip and backpack, then hopefully do a makeup test before this weekend. wish me luck!!!

criedwolves:

picked up some of my nanami stuff today! (i forgot to tuck in my shirt and nothing is ironed lmao) still have to paint the shoes, style the wig, make the hair clip and backpack, then hopefully do a makeup test before this weekend. wish me luck!!!

作成者
myuncreativeurl:

I hate y’all. I do..

myuncreativeurl:

I hate y’all. I do..

作成者
moeskine:

Took a brake from cosplay making by drawing a kan. So shinny. Hu hu.

moeskine:

Took a brake from cosplay making by drawing a kan. So shinny. Hu hu.

作成者

insomniatasteslikecottoncandy:

mayyybeee…..

作成者
kid-n0thing:

Yeah just drop me off right here this is good

kid-n0thing:

Yeah just drop me off right here this is good

作成者
kid-n0thing:

Yeah just drop me off right here this is good

kid-n0thing:

Yeah just drop me off right here this is good

作成者

Is this Nintendogs?

作成者
idrawnintendo:

Mer-Maid Manor (2P/Playbot)
Can you clean the manor before the Sea King comes home? In Mer-Maid Manor, you play as two lovely Mer-Maids tasked with cleaning the home of the angry Sea King in time for his daughter’s coronation. Avoid deadly sea anemones, squids and sharks as you clean house and collect as many points as possible before time runs out in this frantic, aquatic adventure!

idrawnintendo:

Mer-Maid Manor (2P/Playbot)

Can you clean the manor before the Sea King comes home? In Mer-Maid Manor, you play as two lovely Mer-Maids tasked with cleaning the home of the angry Sea King in time for his daughter’s coronation. Avoid deadly sea anemones, squids and sharks as you clean house and collect as many points as possible before time runs out in this frantic, aquatic adventure!

作成者

unprintable:

How do people do backflips and shit? like i can’t even flip my grilled cheese without fucking up

作成者